Λεύτερα και Δίκαια


Ενημέρωση

2009-05-28 12:11

Τις τελευταίες ημέρες, μετά τα εγκαίνια του ιστότοπου, προστέθηκαν δύο κείμενα δικά μου, γραμμένα παλαιότερα: "Η εξομολόγησή μου" (στη σελίδα "Πεζός λόγος") και "Requiem σε τόνο "Συ, ελάσσονα"" (στη σελίδα "Το δικό μου βήμα").

Επίσης συμπληρώθηκε το κείμενο "Ποιος είμαι...", στη σελίδα "Ποιος γράφει και γιατί...". Παραμένουν υπό επεξεργασία τα κείμενα "Γιατί γράφω..." και "Γιατί να με διαβάσετε...", στην ίδια σελίδα. Ελπίζω σε 2-3 ημέρες να τα τελειώσω και να τα αναρτήσω. Βέβαια, το Πειθαρχικό Συμβούλιο (sic!) λέει ότι είμαι αμελής, αλλά εγώ λέω ότι τα λόγια έχουν τη βαρύτητα και το κύρος αυτού που τα λέει. Εσείς, φυσικά, μπορείτε να κρίνετε... Τον καθένα... Ο καθείς με τα έργα του...

Τέλος προστέθηκε η σελίδα "Ένα θερμό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ".

Σας ευχαριστώ!

----------------------------------------------------------------

[πειθαρχικός: 1. αυτός που αναφέρεται ή σχετίζεται με τον ομώνυμο τομέα του δικαίου 2. υπάκουος, πειθήνιος, πειθαρχημένος] ή πώς... σαρκάζει η γλώσσα...

—————

Πίσω



© 2008 All rights reserved