Λεύτερα και Δίκαια


Εγκαίνια του ιστότοπου

2009-05-25 15:18

 

 

Ξεκίνησα τη δημιουργία του προσωπικού αυτού ιστότοπου στις 6 Μάη 2009. Χρειάστηκα είκοσι περίπου μέρες για να ψάξω τις δυνατότητες των εργαλείων για δημιουργία ιστοσελίδων του webnode, του δικτυακού τόπου που μου παρέχει δωρεάν φιλοξενία στο Διαδίκτυο, να εξοικειωθώ στοιχειωδώς μ’ αυτά και να ανεβάσω κάποια κείμενα και άλλα αρχεία (ήχου και εικόνας). Έτσι, νομίζω ότι σήμερα, 25 Μάη 2009, έχω πλέον φτάσει στο σημείο να μπορώ να αφήσω το πειραματικό στάδιο δημιουργίας του προσωπικού μου ιστότοπου και να περάσω στην κανονική λειτουργία του. Ας πούμε λοιπόν ότι σήμερα εγκαινιάζω τον ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. Στην πορεία ο ιστότοπος θα εμπλουτίζεται με νέες δημοσιεύσεις, αλλά και θα βελτιώνεται, αφενός ως προς τα σημεία στα οποία διαπιστώνονται ατέλειες ή δυσλειτουργίες (γι’ αυτά ζητώ την επιείκιά σας) και αφετέρου σύμφωνα με τις υποδείξεις ή τα σχόλιά σας.

Επ’ ευκαιρία, τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα και θα λαμβάνονται υπόψη, πλην, όσον αφορά τη δημοσίευσή τους στον ιστότοπο, θα λογοκρίνονται, ώστε να εναρμονίζονται με το ήθος του ιστότοπου. Ευελπιστώ ότι δεν θα χρειαστεί τέτοια επέμβαση εκ μέρους μου. Στη δυσάρεστη περίπτωση ωστόσο που χρειαστεί να δημοσιεύσω λογοκριμένο σχόλιό σας, η ενέργειά μου αυτή θα επισημαίνεται κατά τη δημοσίευσή του, εφόσον το επιθυμείτε να γίνεται έτσι, αλλιώς το σχόλιο δεν θα δημοσιεύεται.

—————

Πίσω



© 2008 All rights reserved